Praktisk informasjon
Under følger litt praktisk informasjon for Inspirasjonsdagen 2019.
BILLETT
Husk billetten din som du fikk tilsendt på mail da du meldte deg på. QR-koden som ligger i billetten skannes i døren og du får utdelt et armbånd. QR-koden skannes via din mobil eller papirutskrift av billett. Vi kan ikke slippe inn noen som mangler billett.
REGISTRERING
Registreringen starter klokken 10:00 og vil vare frem til arrangementet starter klokken 11:30. Vi ber alle om å komme så tidlig som mulig for å unngå kø i registreringen. Det blir fullt hus!
GARDEROBE
Det finnes selvbetjente garderober på Oslo konserthus hvor tøy kan henge på eget ansvar.
MAT
Siden Inspirasjonsdagen er et gratisarrangement organisert av frivillige så har vi ikke anledning til å by på lunsj. En gledelig nyhet er at du nå kan bestille mat på forhånd. Fordhåndsbestilt mat henter du i pausen på mezzaninbaren i andre etasje. Bestillingen stenger torsdag 9. mai kl. 10.
Du får også kjøpt litt påsmurt, salatbokser, tapasbokser, snacks, bakverk og drikke i Konserthuset. Andre alternativer er Røverstaden, Joe and the Juice, Kaffebrenneriet og Baker Hansen i Vikaterrassen. Vi anbefaler at du planlegger lunsjen i god tid, da det er mange som skal handle.
MINGLING
Etter endt arrangement klokken 16:30 arrangerer vi, tradisjonen tro, en hyggelig mingling i Oslo Konserthus sine områder for alle som ønsker. ODA byr på en oppfriskende mingledrink. Det er mulig å kjøpe drikke og snacks fra barene.
SOSIALE MEDIER
Vi oppfordrer dere til å dele deres opplevelser i sosiale medier og til å bruke emneknaggene:
#inspirasjonsdagen #odanettverk #whatif
AVMELDING
Dersom du ikke har mulighet til å delta på Inspirasjonsdagen må du melde deg av senest fredag 3. mai kl. 16.00 eller så foreligger en no-show fee på kr. 800. Du må logge deg inn på din Eventbrite konto for å melde deg av. For mer informasjon rundt avmelding, sjekk Eventbrite support side.