Praktisk informasjon
Under følger litt praktisk informasjon tilknyttet arrangementet.
BILLETT
Husk billetten din som du fikk tilsendt på mail da du meldte deg på. QR-koden som ligger i billetten skannes i døren og du får utdelt et armbånd. QR-koden skannes via din mobil eller papirutskrift av billett. Vi kan ikke slippe inn noen som mangler billett.
REGISTRERING
Registreringen starter klokken 10:00 og vil vare frem til arrangementet starter klokken 11:30. Vi ber alle om å komme så tidlig som mulig for å unngå kø i registreringen. Det blir fullt hus!
GARDEROBE
Det finnes selvbetjente garderober på Oslo konserthus hvor tøy kan henge på eget ansvar.
MAT
Siden Inspirasjonsdagen er et gratisarrangement organisert av frivillige så har vi ikke anledning til å by på lunch. Joe and the Juice, Kaffebrenneriet og Baker Hansen finnes i Vikaterrassen. I tillegg vil det stå Food Trucks som vil selge litt ulik type mat utenfor konserthuset. Inne i selve konserthuset vil det også være mulig å kjøpe litt påsmurt, salatbokser, tapasbokser, snacks og drikke i de to barene. Det vil bli køer, så planlegg inntak av lunchen godt.
MINGLING
Etter endt arrangement klokken 16:00 arrangerer vi, tradisjonen tro, en hyggelig mingling i Oslo konserthus sine områder for alle som ønsker. ODA byr på en oppfriskende mingledrink. Deretter er det mulig å kjøpe ytterligere drikke og snacks fra barene.
SOSIALE MEDIER
Vi oppfordrer dere til å dele deres opplevelser i sosiale medier og til å bruke emneknaggene under:
#inspirasjonsdagen #odanettverk #techforsociety
AVMELDING
Dersom du ikke har anledning til å delta husk å melde deg av innen tirsdag 29. mai kl. 16.00 for å unngå no-show fee på 800 kr. Du må logge deg inn på din EventBrite konto for å melde deg av. Meld deg av her.